Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 12 december 2013

Porslinshyacinter!!

Föll för frestelsen att köpa vårlökar för 10 kr per förpackning på Blomsterlandet där det nu mest gödslas med julgrupper och pynt. Det blev fem påsar Porslinshyacinter och nu är de i jorden! Ingen tjäle ännu och det ska vara milt ett tag till här på Öland har jag hört, så jag chansar. Lade dem rätt tätt om nu inte alla tar sig. Älskar Porslinshyacinter! Senaste planteringen hittills. Gläder mig till våren redan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar