Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 30 november 2013

Blocket-klappar

Tycker mig ana en trend..
Bläddrar lite på Blocket och nu ska här tydligen fyndas julklpappar, till och med valpar tipsas om som perfekta julklappar, trots att ett djur måste vara världens sämsta present om det ska komma som en fullständig överraskning...
Läste någonstans förra året att man ska passa på att fynda lite extra på Blocket strax efter Kalle Anka och framåt, för då läggs alla julklappar som man egentligen inte ville ha ut på annons.
Så är du osäker om bror Daniel blev glad över den randiga, hemstickade tröjan kan du ju alltid gå in och kolla Blocket..
Så har man otur får man ett paket köpt på Blocket som man när julen är över får lägga ut i en egen annnons för att bli av med.
Eller lämna tröjan till Stadsmissionen, det är ett bättre tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar