Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 14 december 2013

Ödet eller slumpen


Farbrorn på bilden är min lilla pappa (med mina barn nedan). Gissa vad han fyller? Scrolla ner under bilderna så får du svaret.
Han fyllde i går på Lucia. Ödet, eller slumpen om man så vill, har gjort att samma dag som han föddes, den 13 december 1933 gifte sig mina morföräldrar. På min morfars, min pappas blivande svärfar, egen födelsedag. Samma år och samma dag. Visst är det otroligt?




Ålder? 80 år, ja det är sant -åttio år! (Fast du kanske räknat redan..)

1 kommentar:

  1. Va?? Han ser ut som sextio max! (Snarare femtio) och jag har jobbat inom vården i snart 20 år och är således van vid 80+...

    SvaraRadera