Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 28 september 2013

Skördefest

Så var det skördefest igen på ön! Med bra väder, i alla fall på förmiddagen när vi var ute en sväng. Vi har varit i Gråborg idag och det var verkligen jättemysigt, lugnt och skönt med lite lagom mycket folk. Ponnyridning och häst och vagn. Äppelmust och jättefina hantverk. Kattkommando syd var där också, hade en snäll kisse med sig. Bara 10 minuter hemifrån gjorde inte det hela sämre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar