Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 29 september 2013

Skördefest 2013 del 2

Och så var den över skördefesten för i år. Och kön FRÅN Öland börjar..
Idag var vi på tivolit (Axels tivoli) borta vid köpstaden och visst, det är en rip-off men ungarna tyckte det var jätteroligt.
Hur kan de ens fungera, den här typen av tivolin? Bara svarta pengar, ingen bra säkerhet och mediokert roligt..
Mannen fiskade upp varsitt gosedjur till dem i en sån där apparat med en "klo" man får styra.. Han är duktig på det. Sonen fick ett spidermangosedjur, det var väl det bästa av allt..

Bild från gårdagens ridning. För hästarna stod Ylvas ridlekis i Törnbotten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar