Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 7 september 2013

Old Blush

Besök på planskolan. Halva priset på vissa rosor (i stort sett överblommade såklart) men en buske hade några söta rosa små rosor kvar. Brukar läsa på innan jag handlar men föll för frestelsen.. Och visst, den här gången hade jag tur! Stället där rosen nu hamnar efter en stunds funderande, "var ska jag nu ställa den då?" är i skugga ganska stora delar av dagen, och den här rosen tål skugga bra!
Rosen heter Old Blush och är en kinaros, jag har planterat den framför några pioner, så lagom tills de blommat över borde rosen börja blomma! (Lånad bild)

1 kommentar: