Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 14 september 2013

Helgerån

Det kryllar ju av loppisar här på Öland. På väg hem från dotterns simträning har det varit loppis i Rälla vid affären minst två helger nu. Idag köpte jag en antik träram, vad jag nu ska ha den till. Men otroligt fin, utsirade små mönster i hela ramen som skimrar lätt som av koppar/guld. Den skulle bli jättefin vitmålad. Den äldre mannen som sålde tyckte det vore helgerån, sa han när jag frågade. Det avgör nog saken, den får vara som den är, tillsvidare i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar