Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 15 september 2013

Gidlund

"Men varför läser du det där!?"
Mannen undrar när jag säger att jag läste inlägget från den 8 september.
Är han döende nu? Har han redan dött? Det är nog fler än jag som undrar om läget sedan detta sista, sparsmakade inlägg.
Varför läser man inlägg från någon som snart ska dö? För att känna sig mer levande själv? För att känna tacksamhet över det egna livet? Jag vet inte, men det är fantastiska texter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar