Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 14 augusti 2013

Klassisk retro kökspall

Fick tag i en gammal sliten kökspall, en riktigt klassisk steg-pall. Mannens gamla släkting dog och detta var en av de saker jag plockade med mig. Mannen har inget större intresse av gamla saker, det var liksom ingen idé att han skulle vara med och plocka..
Mycket sliten, men med potential stod den där plötsligt!

Mannen köpte plåtlack på Ö&B. Man skulle måla två lager, men efter fyra lager gav jag upp och köpte ordentlig metallfärg på Hagbloms. Slipat stegen lite och TADA! Den blev jättefin! Man kan ju måla stegen, men än så länge får de fortsätta vara trärena.
När renovering lönar sig som mest!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar