Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 7 juli 2013

Dinosaurieparken

Idag har vi varit en sväng i Nybro och köpt en fin begagnad cykel modellen större till dottern som redan vuxit ur den cykel hon fick i höstas..
På vägen hem stannade vi i Smedby vid Tingby gård på den nyöppnade dinosaurieparken där.
Det var roligt, lite väl dyrt kanske för tiden man stannar, men det måste kostat en hel del att öppna stället. Fick en pratstund med ägaren också.
Sonen var lite rädd, han trodde ju att de modellerna som rörde sig var på riktigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar