Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 13 april 2013

Running up that hill

Hörde en fantastisk cover på radio.
Först kände jag igen låten, de första tonerna av Kate Bush brillianta låt från mitten av 80-talet. Sen tyckte jag att jag kände igen rösten, det lät lite som Olle Ljungström, men inte riktigt. Var har jag hört rösten innan?
Sen säger de att det är Placebo och jag inser att det här är en grupp från ett annat liv, jag har lyssnat mycket på dem, men totalt glömt bort dem bland graviditeter, förlossningar, amning och dagishämtningar.
Kärt återseende av två artister förenade i en fantastisk mix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar