Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 15 januari 2013

Teneriffa med barnen



Vi har varit på semester på Teneriffa en vecka, mannen, barnen och jag. Vi har bott på ett jättebra hotell i Playa de Fanabe: El Duque

Vi har valt restauranger med lite omsorg och ätit gott hela veckan. Speciellt en restaurang i Los Christianos stack ut: Folelé, jättegod, genuin mat och dessutom EKOLOGISK. Ligger vid ett av de små torgen vid strandpromenaden: Calle Juan Bariajo 2.

Lite otur har vi också haft som sig bör.. Jag blev lurad på pengar och barnen slog sig ovanligt mycket denna vecka, pricken över i var att dottern slog ut nästan halva framtanden på pool-kanten. En permanent tand dessvärre..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar