Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 19 juli 2012

Bus

Igår var vi på Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby för tredje gången. Kalaset är faktiskt värt varenda krona tycker jag. Ett stycke kulturhistoria rent av. Astrid måste väl ändå vara en av världens mest kända och älskade författare? Dagens största bus stod sonen för. En timme efter stängning hade han omkull en hel rad med vägkoner. Bara för de trötta föräldrarna att plocka dit igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar