Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 16 juli 2012

Kvarglömt

Det ÄR lätt att glömma saker. I gäststugan som nu varit uthyrd några veckor har vi samlat ihop hittills: schampo från Ryssland (stackarna, hoppas det inte är alltför dyrt i Ryssland), en chipspåse (som till mannens stora förtjusning låg i fläktskåpet, "De hade nog gömt den för sin lille pojk", sa han glatt), en ful handduk (kanske glömt den med vilje). Spännade? Nja, mest spännade är det att se om folk städat ordentligt efter sig. Och de har de gjort! Så kan man andas ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar