Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 29 juni 2012

Provrum

En av nackdelarna med att gå ner i vikt är att man måste skaffa nya kläder. Detta är på ett sätt även fördelen. Det är plötsligt roligt med kläder igen! Jag trodde jag förlorat det intresset för alltid. Det är väl mest min man jag ska gratulera.. Fast prova kläder i provhytt dröjer ett tag till. Har däremot hittat till Provrummet, en ny favoritsajt med otroligt fina kläder! Och just nu har de rea!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar