Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 26 april 2012

Mindre o mindre

Jag har ju inte koll på exakt vad jag vägde när jag började med viktväktarna. Men tror att det det, hör och häpna, är hela 8 kilogram jag gått ner. 8 mjölkpaket.. Å då tänkte jag fira med en ny bikini till sol-resan vi snart ska göra. För i samma takt som magen blir mindre blir ju kläderna större. Ett problem, visserligen angenämt, men ändå ett problem. Man vill ju inte tappa byxorna i poolen liksom. Kollat på lite olika sidor på nätet, men det är väldigt vad små de ser ut, många bikinis. Byxorna är så små, så små, så jag riskerar att visa mitt snitt-ärr, som egentligen är två ärr i ett. Fördelen är väl att nu syns ärret igen, nu när magen inte hänger över längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar