Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 25 april 2012

Vill ha?

Inte har han varit så här liten, sonen? Ja, för den delen ingen av barnen? Det är märkligt att man säger samma sak när man träffar bebisar "Tänk att de kan vara så små", eller "Tänk att mina varit så små".. Senaste tillskottet i bekantskapskretsen är 2 veckor och fortfarande namnlös. "Vilka små händer och fötter". Jag ska absolut inte ha fler, men är glad att bebisar idag ändå ger mig en varm känsla och ett lätt "vill-ha-begär".. Så har det inte alltid varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar