Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 22 februari 2012

Vovven


Näst bäst efter att ha en egen hund är naturligtvis att få låna en! "Bulldogg" är ett populärt TV-program här hemma, och idag hade vi ett eget litet bulldogg. En snäll dam som brukar promenera förbi med sina två hundar har erbjudit oss att låna en av dem, och idag tog jag mod till mig och ringde, efter en hel del påtryckningar om man säger så. Och inte från mannen eller sonen då.
2,5 timme var hon här, vovven, en allergivänlig Tibetansk terrier. Mannen är snuvig, men det blev i alla fall inte värre efter besöket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar