Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 16 februari 2012

Snabb visit

Idag har jag varit på snabbvisit i Malmö. Tåget kom fram i tid, jag var lite extra orolig eftersom det är hejdlöst mycket snö, men i storstaden var marken nästan helt bar.
Åkte buss till FÖRLAGET. De vill ge ut mitt manus! De tycker det är angeläget, det jag skrivit! Jag fick tillbaka manus på papper med markeringar av sånt man vill att jag ändrar och flyttar. Titeln ryker.
Jag är alldeles fladdrig i magen. Det är roligt och oroligt på samma gång. Jag har lite samma känsla som när jag var gravid första gången. Jag vill berätta för ALLA! Hur ska jag kunna koncentrera mig på jobbet imorgon?
Än är det ju långt ifrån i hamn, men nu kommer det att hända verkligen, tillslut.
De ska ta fram förslag på omslag (jag kom med några egna förslag också).
Tankarna kring vad dottern kommer tänka och säga när hon blir äldre. Det är också en gnagande liten oro.

3 kommentarer:

  1. Grattis Lotta. Det är du värd.
    Och du, din dotter, hon får nog bara gott ut av den. Du har ju gjort det du gjort för dig OCH henne. Eller hur?
    Kram Lotten

    SvaraRadera
  2. Kul Lotta! Säg till om du behöver ett omslagsfoto!

    SvaraRadera