Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 14 februari 2012

Dagen

Dagen i korthet.
Spolarvätskan i bilen slut. Pengarna på kontot slut (hade glömt att föra över), så jag kunde varken hämta nytt parkeringsintyg för miljöbil eller köpa busskort som jag tänkt när jag nu ÄNTLIGEN tagit mig ner på stan.
Tagit bort körsbärsmärket i pannan (det gjorde ONT!) med laser (ja, inte alldeles på egen hand då).
Busschauffören frågade om det var halv biljett jag skulle ha.
Snöat hela dagen.
Pratat med förlag i Malmö. Beställt tågbiljett dit på torsdag, fast jag har övermycket att göra på jobbet. Ansökt om semesterdag.
Ätit sushi.
Saknar mina glasögon, VAR ÄR DOM??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar