Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 21 januari 2012

Längtan efter sommaren


Nu längtar jag efter våren och sommaren. En bild som jag i somras tänkte kanske kunde varit med i nån Trädgårdsbilds-tävling får jag väl lägga upp här istället, denna gråmulna, kalla januaridag... Blåregnet i hörnet av pergolan, vid bambuväggen, har visat sig vara en riktigt överlevare. Vi har flyttat den, och den tog sig igen. Men den har aldrig blommat, fast den är 3 år gammal. Man skulle visst beskära Blåregn, läste jag sent omsider. Mannen satte sekatören i den strax innan jul. Så nu hoppas jag på blommor i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar