Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 27 december 2011

Det är jul nu!


Och vad passar väl bättre en dag som denna än att städa lite? Torka ur ett skåp som aldrig torkats ur tidigare? Just nu har jag denna låt på hjärnan, den är så dålig så den blivit bra på nåt sätt.

Jag har övriga dagen mest varit hemma, jag och min onda, och av penicillinet minst sagt oroliga mage. Mannen har varit på Länsmuseumet med barnen och deras kusiner och tittat på en legoutställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar