Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 28 december 2011

Felsöka




Och så några bilder från juldagen. Det visade sig att min 9 månader gamla kamera inte längre har förmåga att föra över bilder till datorn. Irriterande, men nu vet jag i alla fall att det inte är någon idé för mig att "felsöka" längre.. Har köpt en liten fyrkant där man sätter in minneskortet och kan föra över bilder direkt från det. Men kameran får jag väl reklamera i alla fall, det kan ju vara ett måndags-ex, med fler fel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar