Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 30 december 2011

Kelim

Mattor har jag snöat in på för tillfället. Kelim-mattor eller mattor som ser ut ungefär så. Kan man egentligen ha för många mattor?? Ja, definitivt. När man ska städa önskar man att man inte hade några alls. Patchwork är snyggt. Och väldigt inne. Vilket gör att dessa återanvända mattbitar ihopfogade till en ny, stor matta, blir dyra..
"Men inte tror du att alla mattorna är gjorda av gamla" säger mannen, och det har han naturligtvis en poäng i. Det är som shabby chic, där man kan köpa redan avskavda, men nya möbler..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar