Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 6 september 2011

Vilt

Idag har jag varit på personalresa nere i Blekinge. Vi har bland annat besökt Eriksbergs viltpark. Och jag har sett Visenter, visserligen på en sådär 150 meter, men ändå. Dagens mest spännande information var att parkens grundare har ett barnbarn, Natascha Illum Berg, som är kvinnlig storviltjägare nere i Afrika. Jag läste om henne för ett år sedan och tyckte det var fashinerande. Minst sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar