Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 5 september 2011

Telia Felia del 3

Hemtelefonen fungerar fortfarande inte. Vi ringde för någon vecka sedan och det visade sig att vi behövde en sladd. En sladd som inte fanns med i paketet vi hämtat ut. En sladd skulle nu skickas med expresspaket. Jag ringer igen samma dag som sladden skulle dyka upp. Säljaren säger nu att vi tyvärr fått fel sladd, det kan han se. Så han skickar en till, en annan sort.
Nu har vi hämtat ut två paket på Posten. Ingen av sladdarna har fått igång telefonen.
Och HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Marcus, du som lämnade en kommentar på bloggen under Telia Felia del 1, varför har du inte kontaktat oss???

2 kommentarer:

  1. Hej

    Jag heter Lena och är kollega till Markus. Han är tyvärr inte på plats för närvarande. Återkom via http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515 med mer information så ska jag kika på ditt ärende och hjälpa dig.

    Vänliga hälsningar

    Lena Olsson
    Telia Kundservice

    SvaraRadera