Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 13 augusti 2011

Älgsafari

Idag har vi varit på en älgpark. Den var liten, och där fanns bara tre älgar. Det var dyrt, men rätt kul ändå att stå öga mot öga med skogens konung. Safari ingick i priset! Det var en runda på ca 50 meter, fast långsam.
Eftersom internet vi beställt till vår stationära, nya, snygga, vita dator inte kommer förren på onsdag (eller torsdag, eller fredag, eller vem vet när) från Telia kan jag inte visa några bilder.
Men ni vet väl hur en älg ser ut, kan jag tänka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar