Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 22 juli 2011

Mission impossible

Det har skruvats och spikats en del ikväll. Båda barnen tycker detta är mycket skojigt och tar med glädje skruvdragaren i besittning.
Efter ett tag frågar dottern med en spade i högsta hugg om jag kan hjälpa henne gräva. Jag frågar vad det är hon ska gräva då? -En tunnelbana!
Mannen och jag hävdar envist att det inte går att gräva en tunnelbana i gräsmattan.. Dottern blir arg, skriker att det går visst!
Och sen får jag välja, en vanlig " metod" som hon använder sig av då och då.
-Då får du välja! Mellan att gräva en tunnelbana...eller baka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar