Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 5 juni 2011

5 år



Det är en väldans massa firande nu. För knappt en vecka sedan fyllde sonen 2 år och idag blir dottern 5 år! Jag hade förhoppningar om att hon inte skulle vakna när hon fortfarande var 4 år, d.v.s. innan kl 06.20, men sån tur hade vi inte. Uppe med tuppen.
Barnkalas på förmiddagen med 8 rosaklädda små prinsessor avlöstes på eftermiddagen av släkt.
Imorgon blir det barnkalas nummer två. Det är tur man bara fyller år en gång om året..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar