Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 29 maj 2011

Firardag


Sonen fyllde ju två år igår, men firandet hölls idag. Mannen kom hem från bageriet och sa att alla tårtorna hade "Mors dag" i text, men att vi kanske kunde ändra det till "Brors dag"? Sonen tjöt av förtjusning över sina presenter och framåt kvällen kom oväntat besök av grannens lilla pojk. "Nu blir det väl slagsmål om grejerna" tänkte jag men de blev det inte. Sonen var nog för trött för att ha sina saker under hårdbevakning.
Nu ikväll får vi barnvakt och ska gå på bio. "Rödluvan"
.
Tänk när man för en gångs skull är barnfri är det enda filmen man kan tänka sig att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar