Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 19 april 2011

Plocka

Dottern med liten kompis plockar blommor i vitsippsbacken på vår tomt. Det kanske är snålt av mig, men helst vill jag att de inte plockar mina vårlökar som jag planterat. Dottern undervisar sin kompis: -Man får inte plocka de som är i baratten!
Sen kommer hon springande: -Mamma, titta vad jag hittat!
En gammal använd och tursamt nog, av vintern urtvättad bajspåse.. Nackdelen det, med naturtomt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar