Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 23 april 2011

Påsk



Så var det Påsk igen.. Högtiderna gör det alltid påtagligt att tiden har gått, att det redan är ett år till som passerat.
Sötaste lilla påskkärringen var förstås dottern.
Som allt annat i samhället blir det liksom MER av allting idag än jämfört när jag var liten. Så även när det gäller påskgodiset. Och på godisrundan räckte det för dottern att besöka tre-fyra hus för att få ihop samma mängd godis som jag själv fick gå i en timme för.
Bästa påskägget fick jag själv av mannen: en digital systemkamera, en EOS 500D!

1 kommentar: