Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 16 april 2011

Nu blommar det!!




"Egen härd är guld värd" säger ju ett gammalt ordspråk och jag kan bara hålla med! Jag älskar verkligen vårt hus och tomten, speciellt så här års.
Igår eftermiddag, efter några dagars krasslighet, njöt jag av solen och alla blommor i trädgården. Det är så mycket som blommar nu samtidigt: vitsippor, blåsippor, vårlökar av alla de slag och jag hittade även mer eller mindre självsådda penséer. Jag strösslade ut frön från överblommade penséer lite varstans i trädgården i somras och det ger nu resultat! Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar