Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 14 februari 2011

Vår?



Det bästa med den här årstiden är väl ändå tulpanerna? Underbara färgklickar att njuta av.
Så nu borde det väl snart bli lite vår! Jag har både tulpaner och vårlökar inne, i nya, fina krukor. Snön yr dock utanför så det dröjer nog ett tag till är jag rädd.
Även den nya, snart färdiga, sittbänken har klätts i vår-lik skrud som jag tror kommer funka året om. Ja, den måste funka! Uppsydd för SEXTONHUNDRA KRONOR bör den hålla ett bra tag. Är det OK att jag fick smått panik när barnen åt chokladglass i dess närhet igår..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar