Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 13 februari 2011

40 X 40 cm

Varför finns det inga 40 X 40 innerkuddar på IKEA? Detta är ett mysterium.
I en värld full av grejer, ofta sånt man inte ens visste man behövde, står detta inte att finna på det stora vauhuset. Jag som just inhandlat så snygga kuddöverdrag på nätet i denna storlek.
Tackar därför JOTEX. Jag skulle ändå beställa en matta därifrån så det blir några kuddar också.
Men visst är det konstigt? Jag borde mejla Ingvar och fråga om det finns en orsak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar