Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 11 februari 2011

Tand nr 2


Så rök då tand nummer två för dottern häromdagen. Eller rök och rök..
-Mamma, jag har tappat TVÅ tänder! Pekar stolt in i munnen. Det rinner lite blodblandad saliv ner från läppen, ner över hakan, men jag avstår att påpeka detta för att inte grusa glädjen.
-Nejmenoj! säger jag.
Ja, jag gjorde så här, (dottern vickar illustrerande med handen) och så DROG jag ut den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar