Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 4 december 2010



Ännu en helg som mannen är helt ledig, vilket är underbart, men tyvärr händer allt för sällan.
Idag har vi bakat pepparkakor. Inte hemgjord deg, men min svärmor köpte deg på bageriet och den var helt perfekt! Lätt som en plätt att kavla ut!
Ikväll ska vi till Borgholm och äta julbord. Det är bra att passa på rätt tidigt i december. Innan man hinner tröttna på julmat.

Igår var dagens behållning, i alla fall för sonens del, när vi fick hjälp att skyffla snö. Det var mycket roligt att stå och glo på den blå lilla taktorn som tuffade omkring utanför fönstret. Så spännande att han glömde bort att vara sjuk-grinig en stund..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar