Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 17 oktober 2010

1-årsjubileum

OJ, oj oj. Det är ett ÅR sedan mitt första blogg-inlägg! Jag har just lyckats fixa en besöksräknare, eller faktiskt, närmare bestämt TVÅ stycken besöksräknare. Och när jag kollar mitt första inlägg är det ett helt år som passerat.
Mitt i mammaledigheten har man ingen tid, men ändå MER tid att skriva än nu när jag jobbar igen. Fortfarande tycker jag det är väldigt roligt. Ännu roligare är de när man ibland hör att andra faktiskt tycker det är roligt att läsa!
Tack alla som hejar på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar