Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 16 oktober 2010

Skogsmus


Musen som bott i vår bil sen i början av veckan är nu infångad. Svärfars "trilla-i-fälla" och en fläskbit gjorde susen. Skönt tycker jag, att kunna fånga in den lilla gynnaren utan att den kom till skada. Dottern var enormt exalterad över musen. Hon fick hjälpa till och släppa ut den i skogspartiet på vår tomt. Den lilla musen skuttade glatt iväg, och dottern undrade om vi kanske kunde ha en hamster i "buren" istället?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar