Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 17 september 2010

Ooups

NEJ!! Jag skulle INTE köpa några fröer i höst eftersom det var så mäckigt med all jord och brickor med små krukor och ihopblandningar av sorter..
MEN så hittar jag en sida på internet (www.piasblommor.se) som har REA, och vips har jag beställt:
1 x Basilika Genovese () = 4,00Kr
1 x Digitalis Foxy Mix Dvärg () = 6,00Kr
1 x Mattram Tanacetum parthenium "Snowball" () = 4,00Kr
1 x Myskmalva, 'Snow White' () = 5,00Kr
1 x Stockros -lime/gul/rosa färgad () = 6,00Kr
1 x Vallmo Pion Rosa () = 5,00Kr
1 x Röd Solhatt, "Magnus"Echinasea Purpurea () = 8,00Kr
1 x Mini änglatrumpet vit () = 10,00Kr
1 x Citronbasilika () = 4,00Kr
1 x Pampasgräs Pink Feather - silverrosa plymer () = 10,00Kr

Jag förstår knappt hur det gick till. Och var ska jag ha alla dessa växter?
Jag kanske kan sälja plantor på Tradera. Som så många andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar