Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 15 september 2010

Läder


Idag var det regnigt, mot eftermiddagen uppklarnande.
För precis tre år sedan gifte vi oss! Vädret var ungefär som idag, lite kallare kanske. När man har varit gift 3 år firar man läderbröllop. Det låter inte speciellt romantiskt tycker jag. Läder.
Dagen har firats genom att mannen var ledig från jobbet och jag har således fått hjälp att tampas med barnen under dagen. Onsdagar är ledig dag från dagis. Sonen är dessutom krasslig. Förmodligen har han/har haft tredagarsfeber och är nu alldeles prickig. Och fortfarande hängig.
Efter ärtsoppan till kvällsmat fick vi barnvakt och åkte in till stan för att gå på bio. Det var ca 2 år sedan sist och jag var mycket laddad inför "Interception". Tyvärr motsvarade filmen inte förväntningarna och i efterhand hade jag hellre ätit middag ute med mannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar