Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 13 september 2010

Glappet


Tänk att nåt som inte längre finns kan synas så mycket.
I lördags var jag med svärföräldrarna och firade barnens yngsta storkusin L som fyller 6 år nu i veckan.
Hon hade tappat sin första tand. Och jag tänker "vad tiden går". När dottern var nyfödd tänkte jag att "oj, vad de är stora när de är 2 år!" Den där gränsen flyttas hela tiden uppåt nu. Och på festen vi var på igår säger mannens ena kollega att han snart fyller 20. Han är alltså nästan HÄLFTEN så gammal som jag är.
Och så slingrar sig tiden som jag tycker passerat iväg lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar