Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 16 augusti 2010

Något unikt


Hjälp! Ska skicka present, men har inget grattiskort. Och de man köper är rätt dyra..? Vad göra? Man tager vad man haver. Lite papper, mönstertejp, pennor och lite annat från lekrummet. En gammal wallies som lyckats undgå att bli uppklistrad. Och simsalabim -ett kort! Var det så det gick till i scrapbookingens begynnelse? Kanske. Jag blev i alla fall lite nöjd med kortet. Tog mig friheten att inte blanda in dottern denna gång, hon får vara lyckligt ovetande om kortets tillblivelse.

1 kommentar:

  1. Visst är det där scrapbooking och det gick säkert till så i början :D
    Gillar ditt kort och tack för senast!

    SvaraRadera