Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 18 augusti 2010

Glass


Igår blev det en vända på stan med tjejerna. Nja, inte riktigt som i forna dagar, det var det med dottern och min ena svägerska/dotterns favoritfaster E. Dagtid. Men eftersom turer på stan numera inträffar ytterst sällan, var det riktigt trevligt. Vi provade bland annat glassen i stadens nya glassbar. Glass med dubbelnamn, var det därför den är nästan dubbelt så dyr som många vanligare glassorter? Den var som tur var nästan dubbelt så god också, fast enligt mig slår den dock inte den hemgjorda uppe i Borgholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar