Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 15 augusti 2010

Tidigt en morgon


Vår dator har skaffat sig den fula ovanan att helt plötsligt stänga av sig själv. Jag oroas lite av detta och tänker att NU, nu måste jag föra över alla miljoner (nja, men säkert 1000 i alla fall) bilder till den externa hårddisk vi har för detta syfte. När jag rensar bilder hittar jag några av dotterns senaste alster. Så innan de skickas till papperskorgen gör jag ett collage av dem. Skulle förmodligen kunna kallas "Alldeles för tidigt på morgonen".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar