Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 3 augusti 2010

Fullt upp



Egentligen är han ju ingen bebis längre, sonen, utan ett "koltbarn". Mitt lilla koltbarn har fullt upp just nu. Igår träffade han fler intressanta kycklingar och en höna och idag blev det bebisbesök av lillkusinen. Även hon väldigt intressant.. Sonen bevakade sina intressen här hemma hårt och klappade ibland lite väl hårt också på kusinen, trots att han nu vet hur man "klappar fint"..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar