Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 9 juli 2010

Ny kompis


När man är 4 år leker verkligen livet. Nya kompisar finns överallt. Den senaste är sommargäst och dottern hittade henne nere vid badbryggan. Idag har hon varit här och lekt en timme och familjen stannar hela nästa vecka. Perfekt för oss som har svårt att hänga med dottern i svängarna. Små barn är som hundar. De enda som kan rasta av dem ordentligt är någon av samma sort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar