Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 28 juli 2010

För stora skor

När man är 14 månader gammal är det så mycket man vill! Har skrivit om detta nyligen, men det gäller ju fortfarande.. Mammas skor, trätofflor (jag skaffade innan det blev modernt igen, jo, faktiskt. OK, svart är kanske inte hippaste färgen, men ändå..) är visserligen bara i storlek 36, men ack, så stora för sonens små fötter! Han kämpar och kämpar. Det bara SKA gå! Han som inte ens kan gå i sina egna skor i storlek 21. Vad tror han egentligen? Varför så ilsk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar