Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 31 juli 2010

Festival


Minifestival på södra hamnplan i Färjestaden. Verkligen mini, men perfekt för en orädd unge! Skjuta paintball (mitt i prick, jajamensan! Inte dåligt för en 4-åring.), klättra klättervägg, hoppa hoppborg, köra radiobil och kasta boll m.m. Och som mot slutet av dagen dansade till högtalarmusiken som för tillfället körde Gunter och Samantha Foxs version av Toutch Me. Detta när vi ändå stod i kö och inte hade annat att göra än att vänta.. Då kan man likagärna passa på att vicka lite på höfterna tyckte dottern. Kanske en favorit i repris imorgon? En av tjejerna som jobbade vid klättringen suckade till sin kompis: -Om de kör samma skiva hela dagen imorgon igen blir jag galen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar