Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 4 juni 2010

Vännen


En av dotterns små grannkompisar har bott utomlands ett halvår men är nu hemma igen sen ett par veckor tillbaka. Idag var första dagen de lekte på riktigt och det blev ett kärt återseende med bland annat studsande på studsmattan, mellanmål i solen och frisörlek.. Små barn har förvånansvärt långt minne. Betydligt längre än vad jag kunnat föreställa mig. Det har under detta halvår varit en hel del prat om A. och när han ska komma hem igen?
Och när han äntligen kommit hem, då vill plötsligt lillebror vara med och leka. Även A. har en lillebror så det blir nog bra när de kan börja leka med varandra de också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar